טאבלטים – מוצרי אמאזון לקניה בסיטונאות

ברבע הראשון של שנת 2022 נמכרו ברחבי העולם (מחוץ לארה"ב) למעלה מ 38 מליון יחידות של טאבלטים, מחברות שונות.

התחזית לשנת 2022 היא שמספר הטאבלטים שיימכר בכל העולם יעמוד השנה על למעלה מ-160 מליון יחידות, בסך מכירות כולל של כ – 58 ביליון דולר.

אז בעוד שבתוך ארה"ב שולטת apple באחוז גבוה מהשוק, בשאר העולם התהפכו היוצרות והיום טאבלטים העובדים על מערכת ההפעלה של גוגל נמכרים בכמות רבה יותר מכל טאבלט אחר (נתח שוק של למעלה מ-50 אחוז).

אחד מהטאבלטים המוצלחים ביותר הפועלים על מערכת הפעלה זאת הוא הטאבלט החכם של אמאזון. למעשה, כבר בשנת 2017 הראתה אמאזון את נוכחותה בשוק כשגברה על סמסונג במספר המכירות השנתי.

לכן, אם יש לך חנות שמוכרת גאדג'טים אז אנחנו רוצים להמליץ לך להכניס למלאי גם טאבלטים של אמאזון. כמובן, אנחנו מציעים לכם לבדוק ולהשוות היטב בין המחירים הסיטונאיים של מוצרי אמאזון לסוגיהם, על מנת לוודא שאתם רוכשים אותם מספק מהימן ואמין. לאמאזון יש 3 סוגים בולטים בשוק: amazon fire, amazon echo show והקינדל המוכר והידוע

הם לא נחשבים לטאבלטים באיכות הגבוהה ביותר אבל ביחס למחיר שלהם הם המוצלחים ביותר שאנחנו מכירים. הם מתאימים במיוחד לשימוש יומיומי כמו צפיה בסרטונים, משחקים, ומוסיקה. בנוסף, אלה הם הטאבלטים החכמים ביותר שיש היום, והם יכולים להתווסף למערכת השלמה של הבית החכם ולשדרג ללקוחות שלכם את כל החוויה במאות אחוזים.

את הטאבלטים החכמים של אמאזון אנחנו מוכרים ליחידים ובסיטונאות במגוון דגמים ונשמח להמליץ לכם על כמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בקרב הקהל הישראלי:

Amazon Fire HD 10

מסך מגע ברזולוציה גבוהה, מצלמה קדמית ומצלמה אחורית, GB64 , מגיע במבחר צבעים. הטאבלט יכול להחזיק 12 שעות והוא מגיע גם עם אחריות לשנה. זהו טאבלט חכם המתחבר לאפליקציה של בית חכם ו"אלקסה".

הוא מתאים בעיקר לצפיה בסרטונים וטלויזיה, משחקים, האזנה למוסיקה ותפעול הרמקול החכם של אמאזון.

Amazon Echo Show 10

מוצר הדגל של אמאזון ECHO בשנים האחרונות, טאבלט שהוא כמעט כמו רובוט אחד גדול. הוא מסוגל לעקוב אחריך, לפעול על פי הוראות מילוליות ולהציג לך על המסך כמעט את כל מה שתבקש ממנו. ניתן כמובן לערוך איתו שיחות וידאו, שיחות ועידה, ולנטר את החדר מרחוק (פונקציה שמתאימה להרבה שימושים גם כדי לשמור שאף אחד לא יאכל את כל חבילת העוגיות בארון וגם כדי להבטיח את שלומם של  החיים לבד בבית, וגם כמובן כחלק מכל משרד שמחשיב את עצמו "מתקדם").

ניתן להקשיב לתחזית מזג האויר, להתעדכן במצב התנועה וגם בתוצאות משחקי הספורט. הטאבלט יכול להתחבר למאות מערכות שונות ברחבי הבית ולתפעל אותן מרחוק כמו הדוד, המזגן, השער החשמלי, מנעולי הדלתות, האורות בכל רחבי הבית, מערכת השקיה ועוד ועוד…

אחד מהפיצ'רים הכי מפורסמים שלו הוא היכולת של הטאבלט הזה לעקוב אחריך בתוך החדר. תוכל לצפות בסרט תוך כדי קיפול כביסה, לשוחח עם הדודים תוך כדי תנועה וגם לבשל יחד עם המתכון שיופיע לך על המסך לצפיה נוחה ופשוטה מכל נקודה במטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *