רמקולים וגאדג'טים בסיטונאות 

האם אתה בעל חנות גאדג'טים? הנה כמה נתונים מעניינים בשבילך:

בשנת 2020 אמאזון מכרו למעלה מ-45 מיליון רמקולים חכמים מבית "אלקסה". הרמקולים החכמים של אמאזון מהווים נכון להיות כ-50 אחוז מנתח השוק, שגלגל בסה"כ כ-11 ביליון דולר בשנת 2020, וצפוי לצמוח עד ל-35 ביליון דולר בשנת 2025.

כ-40 אחוז מכל האמריקאים מעל גיל 18 מחזיקים ברמקול חכם אחד או יותר בבעלותם. זה כולל אנשים פרטיים ובעלי עסקים. בזירה הבינלאומית דיווח אמאזון כי הם שלחו למעלה מ-10 מיליון רמקולים חכמים ברבע השני של 2021 במשלוחים לכל העולם. התחזית היא שעד 2025 כמות המשלוחים הבינלאומיים תעלה ל-35 מיליון..

אז אם עדיין הייתה לך איזושהי התלבטות – רמקולים חכמים הם כל הגאדג'טים שהעסק שלך צריך..אז אם עדיין הייתה לך איזושהי התלבטות – רמקולים חכמים הם כל הגאדג'טים שהעסק שלך צריך..

מה זה רמקול חכם לבית ומי היא אלקסה?

אלקסה היא העוזרת הוירטואלית מבית אמאזון. זוהי מערכת מתוחכמת המתחברת למערכות נוספות אצלך בבית ויכולה לשלוט עליהן. אבל זה לא הכל. היא מבינה הוראות מילוליות, מציגה מידע על מסך, משמשת למגוון רחב ביותר של פעולות משעון מעורר פשוט, דרך השמעת מוסיקה, הצגת סרטונים, סיפור בדיחות, רשימות מכולת ועד פתיחה וסגירה של הדוד. נכון להיום, ידוע שהיא מסוגלת להבין וליישם כ- 100 אלף הוראות שונות.

למי הוא מתאים ולמה הוא הדבר הכי חם בשוק?

הרמקול החכם מתאים כמעט לכל אחד. למשפחות, לבתי עסק, ואפילו לניהול ואבטחת ביתם של הורים מבוגרים. בגלל המחיר הידידותי שלו הוא יכול להיות מתנה מוועדי עובדים, מתנה לחג לחברים ולבני משפחה וגם סתם רכישה אימפולסיבית פרטית.

הנה 3 סיבות לכך שהרמקולים האלה הם לא רק חכמים אלא גם חמים, וימשיכו להיות חמים גם בשנים הקרובות:

1 . אמאזון דואגת לפרסום שלהם… ולכן אם עדיין אין לך מוצרי אמאזון בחנות אז אתה צריך.. כי כשאמאזון עושה את כל הפרסום בשבילך, כל מה שאתה כבעל חנות צריך לעשות זה לדאוג שהם יהיו אצלך במלאי.. 😊.

2 . הישראלים אוהבים להיות עם אצבע על הדופק על כל החדשות הכי שוות בתחום הגאדג'טים. ונכון לעכשיו, דור המילניום אימץ את שיטת הפקודות המילוליות והנתונים מראים כי כמעט 20% מכל אלה המשתמשים ברמקולים חכמים בביתם, אפילו רוכשים בעזרתם מוצרים און ליין.

3 . מערכת הבית החכם כולו היא מערכת ממכרת. מי שהתחיל כבר לא יכול להפסיק, אלא רק להשתדרג..

איפה ניתן לרכוש רמקולים מבית אמאזון בסיטונאות?

מכיוון שהתחום, כידוע לך, פרוץ למדי וקשה לדעת על מי לסמוך על מנת לרכוש מוצרים מקוריים, אמיתיים ואיכותיים אנחנו ממליצים לך מאוד לעבוד רק עם יבואנים מורשים או בתי עסק מוכרים ומוסמכים.

איזה מוצר מסדרת הרמקולים החכמים של אמאזון הוא הנמכר ביותר נכון לעכשיו?

אנחנו ממליצים על ה- Amazon Echo Dot 4th Generation. הוא מגיע בצבעי כחול, שחור ולבן. משקלו- 341 ג'.

זהו הדור הרביעי של הרמקול החכם מבית אמזון בגודל 1.6’. עיצוב חדשני, עגול וקומפקטי עם ריפוד בד נעים למגע. התממשקות קלה ונוחה של הרמקול החכם למכשירים ונגני מדיה, ארבעה כפתורי הפעלה לשימוש יעיל ונוח, אפשרות חיבור לרמקול חיצוני, WIFI, BLUETOOTH, חיבור קווי ואפילו שילוב בין כולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *