המכירות של שעוני יד חכמים ברחבי העולם קפצו בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים. חברת גרמין, מיצרני השעונים החכמים המובילים ביותר בעולם דיווחה על קפיצה של כ- 25% במכירות בשנת 2021 בלבד.

נראה שכולם היום רוצים לדעת מה הדופק שלהם, מה קצב הלב וכמה קלוריות הם שרפו במהלך היום.

ומוכנים לשלם הרבה כסף בעבור זה.

כמה כסף?

בשנת 2021 דיווחה GARMIN על הכנסות של 4.98 מיליארד דולר. זוהי עלייה של 4.19 מיליארד דולר מהסכום עליו החברה הצהירה ב-2020.

אז אם עד עכשיו לא קפצת על עגלת השעונים החכמים – כדאי לך מאוד.. 😊.

מהם המדדים הבסיסיים ביותר שמקבלים מהשעונים החכמים של גארמין?

מעקב אחר צעדים, קלוריות, מרחק. מד מיוחד בודק עליית מדרגות (ונותן גם ממוצע שבועי וחודשי..). בנוסף, יש מדידות לקצב לב, מספר דקות בכל יום בהן עשית פעילות גופנית מאומצת, איכות שינה, דופק, איכות נשימה, רמת מתח ולחץ יומית, לנשים – מעקב אחר המחזור החודשי וגם מעקב אחר איכות ובריאות הגוף במהלך הריון, רמות סוכר בגוף, רמת הנוזלים ועוד ועוד..

בנוסף – בשעונים החכמים הייעודיים ניתן לבנות תכנית אימונים ומעקב אישית, להוריד מפות ולבנות מסלולי ריצה, וגם לכוון את המערכת כך שתעזור לכם לעמוד במטרות וביעדים שהצבתם לעצמכם..

הנה שלוש סיבות שבגללן כדאי לכל בעל חנות שעונים או בעל חנות גאדג'טים להחזיק אצלו במלאי באופן קבוע מבחר משעוני היד החכמים של גרמין:

1 . מבחר – חברת גארמין, שמגיעה מתחום הניווט הלווייני התמקצעה במיוחד בתחום של שעוני איכות חיים, ולכן מציעה היום את המבחר הגדול ביותר בשוק. המוצרים שלה יכולים להתאים לטווח רחב של לקוחות, ולתת מענה ופתרונות לכל לקוח באופן אישי. משעונים חכמים לספורטאים, לאנשים המשקיעים בתחביב ספורטיבי כלשהו או מבלים הרבה בפעילות גופנית (גם לגברים וגם לנשים), דרך אנשים שצריכים מענה ביניים סולידי, ועד כאלה שרק רוצים לרכוש את השעון האופנתי והטרנדי ביותר..

2 . טווח מחירים רחב – המבחר והמגוון הרחב של המוצרים מציע לא רק עיצובים ופונקציונאליות שונה, אלא גם דרגות מחירים שונות – המתאימות לכל כיס. טווח המחירים ללקוח הסופי היום מתחיל ב- 600 ₪ ויכול להגיע עד ל- 3600 ₪ ומעלה. כמובן שרכישה בסיטונאות זה כבר סיפור אחר לגמרי. פנה אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לרכישה של השעונים האלה בסיטונאות.

3 . תמיכה ישירה בלקוח – כחלק מהמוצר, כל מי שרוכש שעוני גארמין מקבל תמיכה, הדרכה ומעקב ישירות דרך החברה. זה אומר שני דברים: א – אתם לא צריכים להתעסק עם זה, ו-ב – הלקוחות מקבלים שירות ברמה ובאיכות גבוהה ויוצאים מרוצים. החברה דואגת לעדכונים שוטפים של השעונים בגרסאות השונות, לשיפורים ולשדרוגים של האפליקציה המלווה את המוצר ולהעלאת פיצ'רים מתקדמים באופן שגרתי.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *